Novinky

Kompletní výfukový systém Apexi N1

Kompletní výfukový systém Apexi N1 - nekompromisní kvalita japonského výrobce Apexi, který patří mezi absolutní špičku ve výrobě závodních komponentů pro motorsport, kompetní Cat-Back System Apexi N1 je určen jak pro benzínové verze bez turba ( potrubi 60,5 mm) , tak i pro turbo verze ( pruměr potr

...Zobrazit celou novinku

AUDI A4 1,8 T MONTÁŽ DYNOMAX GLASSPACK REZONÁTOR průměr-60 mm,délka-635mm , ODSTRANĚNÍ KATU A STŘEDNÍHO TLUMIČE

těsně před katem, který je jinak velice blízko motoru je tlakové čidlo, rezonátor byl umístěn o něco níže, střední mezitlumič se odstranil a nahradil trubkou stejného průměru,koncový tlumič zůstal originalní nesportovní, montáží bylo dosaženo maximálního zprůchodnění výfukové soustavy kromě koncovéh

...Zobrazit celou novinku

ŠKODA FELICIE 1,3 MONTÁŽ DYNOMAX MAGNUM GLASSPACK MUFFLER, REZONÁTOR průměr-45mm,délka-432mm

po výměně středového tlumiče za průchozí DYNOMAX MAGNUM GLASSPACK MUFFLER, REZONÁTOR průměr-45mm,délka-432mm, došlo k minimálnímu navýšení hladiny zvuku a přitom došlo k maximálnímu zprůchodněni výfukové soustavy a na to, že je na konci průchozí tlumič, není konečný zvuk moc hlasitý, ale spíše

...Zobrazit celou novinku

HONDA CRX - VÝMĚNA VÝFUKU, UNIVERSÁLNÍ NEREZ VÝFUK OTTO RACING 3, ODNÍMATELNÝ SILENCER

-auto dostalo po montáži zcela jiný design při pohledu ze zadu, výfuk je nastavitelný zvukově ve 3 polohách diky stavitelnému silenceru, po výměně se ubralo na váze minimálně 10 kg, na to že je výfuk naprosto průchozí, není vůbec uřvaný, ale má krásně decentní basový ton, intenzita i samotný z

...Zobrazit celou novinku

NISSAN 240SX MONTÁŽ SPORTOVNÍHO VÝFUKU OTTO RACING 5 A REZONÁTORU DYNOMAX

tuhle montáž si prověděl majitel vozu sám a zde je jeho vyčerpávající citace z emailu: ....odstranil jsem kat ,který jsem nahradil rezonátorem Dynomax průměr 60 mm, délka 710 mm, střední tlumič a koncový tlumič jsem nahradil tlumičem Otto Racing 5. Ke spojení jsem použil trubku o průměru 60 mm,

...Zobrazit celou novinku

SUBARU FORESTER 2005 - VÝMĚNA VÝFUKU, UNIVERSÁLNÍ NEREZ VÝFUK OTTO RACING

-zde jsme zvolili decentní variantu průchozího nerez výfuku OTTO RACING, který se tělem více podobá sériovému, akorát má pro efekt větší průměr koncovky,už po nastartování bez plynu se ozve krásný decentní hluboký basový zvuk, který nikdo nepřehlédne a při samotné jizdě reaguje na otáčky i podř

...Zobrazit celou novinku

MITSUBISHI 3000GT - VÝMĚNA VÝFUKU, UNIVERSÁLNÍ NEREZ VÝFUK OTTO RACING DUAL

staré výfuky dosloužili a byli jsme požádáni o vybrání sportovních výfuků s požadavkem na menší hlučnost, kdo už někdy montoval výfuky na M 3000GT, tak ví, že zvuková kulisa po výměně samotných výfuků za sportovní, není až tak velká v porovnání s jinýmy auty, sám majitel auta nakonec zvolil dual

...Zobrazit celou novinku

HONDA PRELUDE 2,2VTEC 136KW - 185PS, VÝMĚNA VÝFUKU, CELONEREZOVÝ KONCOVÝ TLUMIČ VÝFUKU NETAMI BIONIX - LIMITOVANÁ SÉRIE

stejná konstukce jako Mugen, který stojí 750 USD, komplet včetně vnitřní části je z nerezu T-304, kde pomocí měření na brzdě , byla snaha dosáhnout co možná nejlepších výsledků v nárustu výkonu, ale i dobrého vyladěného zvuku, váha tohoto tlumiče je jen 3 kg, díky této konstrukci vybočuje ze v

...Zobrazit celou novinku

MERCEDES ML 350 HP, V ORIGINÁLNÍ UPRAVĚ CARLSSON, MONTÁŽ CELONEREZOVÝCH VÝFUKŮ 3A RACING

montáž nebyla vůbec jednoduchá, musela se vyrobit centrální část, na kterou se potom vařily samotné koncové tlumiče, tento typ výfuku i samotné umístění bylo na přání zákazníka

...Zobrazit celou novinku

ŠKODA FABIA RS 1,9 TDI PD 145 PS - MONTÁŽ VÝFUKU OTTO RACING A REZONÁTORU DYNOMAX

cílem této upravy bylo maximalně otevřít střední a zadní část výfukové soustavy, kde se kladl důraz na nezvyšující se hlučnost u tohoto naftového českého siláka, jako střed byl proto použit delší značkový glasspack od americké firmy Dynomax a místo originálního koncového tlumiče byl namontován

...Zobrazit celou novinku

RENAULT LAGUNA 1,8 MONTÁŽ DYNOMAX MAGNUM GLASSPACK MUFFLER, REZONÁTOR průměr-50mm,délka-635mm

Střední část výfuku dosloužila a koncový tlumič v místě sváru byl taky děravý a proto došlo k ráznému řešení, Dynomax na střed a průchozí tlumič na konec.Tento rezonátor se skládá se z vnitřní perforované části, která je obalena dvěma vrstvama fiberglass, neboli speciální vatou zabranující pronikání

...Zobrazit celou novinku

ŠKODA FELICIE 1,3 MONTÁŽ DYNOMAX MAGNUM GLASSPACK MUFFLER, REZONÁTOR průměr-45mm,délka-432mm

- po výměně středového tlumiče za průchozí DYNOMAX MAGNUM GLASSPACK MUFFLER, REZONÁTOR průměr-45mm,délka-432mm, došlo k minimálnímu navýšení hladiny zvuku a přitom došlo k maximálnímu zprůchodněni výfukové soustavy a na to, že je na konci průchozí tlumič, není konečný zvuk moc hlasitý, ale spíše dec

...Zobrazit celou novinku

RENAULT CLIO 1,6 - MONTÁŽ KONCOVÉHO TLUMIČE RS-TYPE TITAN

- tento výfuk již má samotné tělo i koncovku z titanu, na tomto autě jsme měnili starý katalyzátor za sportovní Dynomax, místo originálního středu byl namontován glasspack Dynomax rezonátor a místo původního koncového tlumiče byl namontován průchozí titan se silencerem, po kompletní výměně se zvuk o

...Zobrazit celou novinku

SPORTOVNÍ VÝFUKOVÉ SVODY NEREZ HONDA CIVIC 2001-04 1,6

velmi dobrá kvalita za zajímavou cenu, na obrázku je Civic sport 2003 1,6

...Zobrazit celou novinku