VW GOLF IV 1,6 ABT , MONTÁŽ KOMPLET AIR KITU K&N, VÝFUKU OTTO TACING DUAL

- nebylo použito originálních dílů na přívod sání, protože originalní sportovní sestava je velice kratká a je hodně blízko motoru, demontovala se celá umělohmotná vzduchová část a vývod se vedl přímo z motoru, který je kolmo vzhůru a proto bylo hned na začátek použito silikonové koleno 90 stupnů a 2 alu lestěné trubky 10 a 20 cm s redukcí mezi nima, na opačné straně - není to vidět byl umístěn oddechový filtr, samotný filtr je na konci podložen malou výstuhou, kolem baterky bude ještě vzduchová trubice s nádechem v masce, která již nyní je více průchozí, protože toto auto je v upravě ABT i včetně všech plastů, po nastartování se neozve nijak řezavý zvuk filtru, ale spiše syčí při sešlapnutí pedálu jako by oddechovalo slabé turbo,

- po montáži K&N kitu, se kterým je velká spokojenost, se majitel vozu rozhodl u nás vyměnit koncový tlumič za průchozí nerez v provedení DTM - navíc měl stále obavy z nadměrné hlučnosti a  naznačil, že se nechce zařadit mezi "18-leté hošíky" s uřvaným výfukem, kdo někdy měnil koncák u Golfa, tak už ví, že sériový tlumič je hodně dlouhý a musí se tam proto prodloužit výfukové vedení, po montáži nastal okamžik nastartovani, při kterém se majiteli auta udělal usměv na tváři, hned si za to sedl, pořádně to protáhl a je maximálně spokojen,

Změna zvuku je následující: při nastartování bez plynu se ozve hodně hluboký basový ton, který na volnoběh skoro zcela utichne,   jinak ve všech otáčkách je ton velmi elastický  a pravidelný, intenzita zvuku je největší v rozmezí otáček 1500 - 3800,  zvuk se krásně mění při nárustu otáček, řazení i podřazení,  při tom  není nijak silný, ale  decentně akusticky basový